Aktuelle saker fra Skrivesenteret
Lærarutdanninga i Sogndal, Høgskulen på Vestlandet, set i gang eit vidareutdanningskurs i nynorsk sidemålsdidaktikk for alle det er aktuelt for. Emnet startar til hausten, er på 15 studiepoeng og er heildigitalt.
Les merFor å heve kvaliteten på skriveopplæringen i skolene, vil regjeringen styrke Nasjonalt senter for skriveopplæring og skriveforsking. Senteret skal fortsatt gi lærere verktøy og ressurser for å forbedre elevenes skriveferdigheter og arbeide med skriving som en grunnleggende ferdighet i alle fag.
Les merTilslag på Erasmus+-prosjekt på ILU Prosjektet Vlogging Beyond Classrooms (ViBes) tildeles 250.000 €. ViBes er et toårig samarbeidsprosjekt mellom NTNU, Dublin City University og tre barneskoler, i Norge, Irland og Belgia. Prosjektet koordineres av NTNU og er et ILU-samarbeid mellom Skrivesenteret, ved Carl Eltervaag og Esben Kamstrup, og norskseksjonen ved Sindre Dagsland og Even Igland…
Les merStatsforvaltaren i Trøndelag har gitt Institutt for lærarutdanning (ILU) ved NTNU oppdraget med å forske på oppfølgingsordninga i Trøndelag. I denne rapporten blir det presentert både forskingsfunn og tilrådingar for partnarskapsarbeid i framtida.
Les merVil du hjelpe Skrivesenteret med å få mer kunnskap om hvordan kunstig intelligens brukes i skriveopplæringen?
Les merProfessorene Gustaf B. Skar og Jessica Early tar over som hovedredaktører for Writing & Pedagogy (WAP), med virkning fra 1. mars 2024.
Les merArtikkelen er frå ein studie som undersøkjer i kva grad observerbare trekk ved undervisninga i språkfag kan forklare variasjonar i leseprestasjonar hos elevar på ungdomstrinnet.
Les merImplementering av nye læreplanar er ein kompleks prosess som involverer endringar i det faglege innhaldet og i pedagogiske tilnærmingar. Men korleis blir vurderingspraksisen påverka?
Les mer