Aktuelle saker fra Skrivesenteret

Tre elever på mellomtrinn som filmer til en vlogg.

Beskyttet: Invitation to ViBes

13. desember 2024

Det finnes ikke utdrag siden innlegget er beskyttet.

Les mer
Utsnitt fra forside til Melding til Stortinget 34.

Meld. St. 34

18. september 2024

For å heve kvaliteten på skriveopplæringen i skolene, vil regjeringen styrke Nasjonalt senter for skriveopplæring og skriveforsking. Senteret skal fortsatt gi lærere verktøy og ressurser for å forbedre elevenes skriveferdigheter og arbeide med skriving som en grunnleggende ferdighet i alle fag.

Les mer
Logo for prosjektet ViBes.

Skrivesenteret i internasjonalt vlogg-samarbeid

12. september 2024

Tilslag på Erasmus+-prosjekt på ILU Prosjektet Vlogging Beyond Classrooms (ViBes) tildeles 250.000 €. ViBes er et toårig samarbeidsprosjekt mellom NTNU, Dublin City University og tre barneskoler, i Norge, Irland og Belgia. Prosjektet koordineres av NTNU og er et ILU-samarbeid mellom Skrivesenteret, ved Carl Eltervaag og Esben Kamstrup, og norskseksjonen ved Sindre Dagsland og Even Igland…

Les mer

Erfaringar med oppfølgingsordninga 2020-23

15. mai 2024

Statsforvaltaren i Trøndelag har gitt Institutt for lærarutdanning (ILU) ved NTNU oppdraget med å forske på oppfølgingsordninga i Trøndelag. I denne rapporten blir det presentert både forskingsfunn og tilrådingar for partnarskapsarbeid i framtida.

Les mer

Spørreundersøkelse om KI og skriveopplæring

3. april 2024

Vil du hjelpe Skrivesenteret med å få mer kunnskap om hvordan kunstig intelligens brukes i skriveopplæringen?

Les mer
Bilde av et barnehagebarn.

NKUL 2024

18. mars 2024

Oppdag Barnehageløypa på NKUL 2024! Fra Skrivesenteret deltar Heidi Sandø med faglig bidrag.

Les mer

Nye redaktører for tidsskriftet Writing & Pedagogy

14. februar 2024

Professorene Gustaf B. Skar og Jessica Early tar over som hovedredaktører for Writing & Pedagogy (WAP), med virkning fra 1. mars 2024.

Les mer
Lærer gir underveisvurdering / veiledning til elev på barnekole / mellomtrinn

Ny artikkel av Gustaf Skar med fleire

3. januar 2024

Artikkelen er frå ein studie som undersøkjer i kva grad observerbare trekk ved undervisninga i språkfag kan forklare variasjonar i leseprestasjonar hos elevar på ungdomstrinnet.

Les mer
To barnehagelærere på kurs hos Skrivesenteret

Forsking på standpunktvurdering

20. desember 2023

Implementering av nye læreplanar er ein kompleks prosess som involverer endringar i det faglege innhaldet og i pedagogiske tilnærmingar. Men korleis blir vurderingspraksisen påverka?

Les mer
Eksamen i gymsal på vgs

Kan langtidsoppgåver vere eit godt alternativ til eksamen?

20. desember 2023

I 2024 skal over 100 vidaregåande skular prøve ut langtidsoppgåve som ein del av undervisninga. Ei forskingsgruppe frå Institutt for lærarutdanning ved NTNU skal følgje tett med på utprøvinga for å vurdere om langtidsoppgåver kan vere eit godt alternativ eller supplement til eksamen.

Les mer