Kva er fagskriving i norskfaget?
Vi vil i denne artikkelen forsøke å sirkle inn det vi kan kalle den norskfaglege tekstkulturen, og vi vil drøfte kva for konsekvensar dette har for skriveopplæringa.
Det å skrive kåseri, noveller og forteljingar har vore viktige skriveøvingar i norskfaget på ungdomsskolen. Med innføringa av skriving som grunnleggjande ferdigheit i Kunnskapsløftet (LK06) – og spesielt etter revisjonen som er gjeldande frå i haust – har vi fått ei nytenking rundt kva skriving i norskfaget eigentleg er. Vi vil i denne artikkelen forsøke å sirkle inn det vi kan kalle den norskfaglege tekstkulturen, og vi vil drøfte kva for konsekvensar dette har for skriveopplæringa.
Artikkel er henta frå Norsklæreren #4 2013.
Publisert år: | 2013 |
Antall sider: | 6 sider |
Forfattere: | Trude Kringstad & Trygve Kvithyld |